Imagini spectaculoase de pe șantierul Autostrăzii A7. Din păcate, lotul 3 Pietroasele – Buzău este blocat de contestații

Imagini spectaculoase de pe șantierul Autostrăzii A7. Din păcate, lotul 3 Pietroasele – Buzău este blocat de contestații

O filmare aeriană cu drona prezintă traseul viitoarei autostrăzi A7 Buzău – Focșani și numărul impresionant de utilaje care operează în teren. Din păcate, sunt și vești proaste în legătură cu autostrada care va tranzita județul Buzău. Lotul 3, Pietroasele – Buzău, este blocat de contestații de aproape un an iar situația devine tot mai absurdă. Totul, spre disperarea ministrului Transporturilor, Sorin  Grindeanu, care „pune tunurile” pe angajații Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor.

Pe imaginile suprinse cu drona, în apropiere de municipiul Rm. Sărat, se vede furnicarul de utilaje din teren și traseul viitoarei autostrăzi. În prezent, se lucrează la pilonii podului care va trece peste râul Râmnicu Sărat dar și la nodul rutier aflat la marginea orașului.

UMB, una dintre cele mai mari companii de construcții din România, care aparține omului de afaceri Dorinel Umbrărescu, face toată Autostrada A7, între Buzău și Pașcani. De altfel, specialiștii în infrastructură estimează că până la sfârșitul anului 2025, se va circula pe autostradă între orașele Buzău și Pașcani. Sursa de finanțare este asigurată din Planul Național de Redresare și Reziliență.

Dacă pe tronsonul Buzău – Focșani al „Austostrăzii Moldovei”, lucrările merg în ritm normal, nu același lucru se poate spune despre tronsonul Ploiești – Buzău, aici unde, pe un lot lung de aproximativ 14 kilometri, lucrările nici măcar nu au început. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat recent că pe lotul 3 Pietroasele – Buzău din Autostrada A7 s-a pierdut un an din cauza deciziilor contradictorii ale Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor. Ministrul Grindeanu a povestit și cum s-a ajuns la acest blocaj.

Sorin Grindeanu mai spune că, pur și simplu, i se pare o bătaie de joc ceea ce au făcut, în ultimul an, funcționarii de la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

Rămâne de văzut când se va încheia efectiv „epopeea” ultimului lot cu finanțare prin PNRR din Autostrada Moldovei, fără constructor. Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 kilometri și include construcția a 8 poduri și a unui pasaj lung de 1.260 de metri.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Te-ar putea intresa și