Publicat la: 12.03.2015. 20:21 / 2.129 views

VEHICULELE MAXI TAXI SE VOR ÎNJUMĂTĂŢI

NORME SEVERE DE AUTORIZARE DIN LUNA MAI.

statie 1Viceprimarul Fănică Bârlă a estimat aseară la Campus Tv că în lunile viitoare numărul de maxi taxi din municipiul Buzău se va înjumătăţi. Motivul îl constituie faptul că din luna mai transportatorilor li se vor impune norme mult mai severe referitoare la dotările pe care vehiculele tip maxi-taxi trebuie să le îndeplinească. Primăria a anunţat că la sfârşitul lunii viitoare se va desfăşura noua licitaţie prin care municipalitatea va acorda firmelor interesate licenţele de traseu. 

În acest moment, în municipiul Buzău circulă 110 vehicule tip maxi taxi operate de 70 de firme private. Înjumătăţirea lor ar însemna că în municipiu, într-o primă fază, vor mai fi autorizate doar 50 sau 60 dintre ele. Reducerea numărului de vehicule va duce automat la o înjumătăţire a ritmicităţii prezenţei în staţii şi la o posibilă nemulţumire a călătorilor. Din acest motiv, în viitor, se va face un studiu de circulaţie pentru suplimentarea numărului de maxi taxi ori autobuze pe traseele unde există cerere.    

De asemenea, viceprimarul Fănică Bîrlă consideră că recomandarea Curţii de Conturi ca traseele pentru maxi taxi să fie diferite de cele ale autobuzelor ar crea nemulţumire printre călători. În privinţa achiziţionării de autobuze noi, viceprimarul s-a arătat sceptic întrucât atât Trans Bus, cât şi municipalitatea, nu dispun momentan de fondurile necesare.

Exista 2 Comentarii
Ce spun vizitatorii:
  1. vasile spune:

    WC-primarul Barla nu a vandut firma pe transport pe care o detine. Unele microbuze de pe traseul 5M, cele cu terminatia ADB la numarul de inmatriculare ii apartin. Acestea sunt parcate, in mod ilegal, pe domeniul public, pe timpul noptii, pe strada Patriei in fata casei wc-primarului. Deasemenea are mai multe autobuze articulate, tot cu terminatia ADB, cu care transporta angajatii firmei Green Wee, iar aceste autobuze sunt garate in curtea fostului sediu al gardienilor, de pe strada Col. I. Buzoianu, ce apartine primariei. Cum poate depanatorul tv de Barla sa se ocupe de transportul in oras cand el obtine profit din acest domeniu.
    Deasemenea, toate tonete cu inghetata marca Betty Ice din Buzau sunt operate in sistem de franciza de catre o firma detinuta de Barla.
    Dragi ziaristi de la Campus, nu ar strica sa faceti anchete pe aceste teme! Multumesc!

  2. Catalin spune:

    Nu va mai uitati in gura lui, ca asta…

    Sa o luam metodic:

    1. Cica nu sunt bani de autobuze. La precedentele licitatii Primaria era dispusa sa dea 260.000 EURo pe un autobuz nou.
    Dar de ce sa fim noi asa tampiti si nu procedam cum au facut Iasi-ul, cluj-ul, Arad-ul, Galati-u, Braila, Fetesti-ul, Craiova etc etc.
    Adica sa cumparam autobuze second-hand, comparabile calitativ cu cele noi, insa la preturi de chiar 9-10.000 EUR/bucata, ca la Iasi sau de pana in 40-50.000 EUR.
    Adica, cu pretul de 260.000 pe care erau dispusi sa-l dea pe 1 autobuz nou pot cumpara 5-10 autobuze second-hand, impecabile, conforme.
    Dar nu vor!
    De ce?
    Simplu: vor sa mentina Transbus-ul in inposibilitatea de a prealua calatorii si astfel, sub pretextul „presiunilor” calatorilor, sa fie „nevoiti” sa permita continuarea sistemului pirat/capusa maxi-taxi.
    Dar nu tine vrajeala, legea-i lege, vor incalca-o, vor plati.

    2> cica iar vor sa faca un „studiu” de trafic, rog presa sa-l ceara si sa-l verifice, astia vor iar sa faca ca prima data, sa faca un „studiu” care sa le ofere acoperire pentru a continua capusarea Transbus.

    Cu „studiu” sau fara, insa tot vehicule CONFORME trebuie, cine va semna pe orice act cu incalcareav prevederilor legale risca o mare plangere penala si denunturi la toate organismele abilitate sa-i trimita la parnaie pe acesti „alesi”.

    De asemenea, tog presa sa mai faca o verificare: desi am cerut de nenumarate ori o lista cu cele 105 maxi-taxi autorizate legale sa circule pe traseele din municipiu(acum 110, deci ori nu stiu cate sunt pe trasee, ori au mai bagat unii noi.
    „Alesii” au refuzat si suspectez faptul ca parazitii cu maxi-taxi-urile participa la „licitatii” cu niste veicule, in stare relativ mai buna, dupa care pe trasee pun alte junghiuri si cazaturi.
    De altfel am vazut microbuze „de oras”, in preajma alegerilr, ce-i drept, tocmai prin … Berca, probabil „intamplator”.
    Iar in precedentele campanii electorale aceste maxi-taxi-uri s-au transformat in panouri de afisaj pentru opartidul rosu despre care ai caror componenti (unii) se spune ca sunt partasi la smenul maxi-taxi.

    Cereti lista cu cele 105 microbuze, cu numar de inmatriculare, si vedeti daca depistati/depistam si altele, ca sa vedem cum sta treaba.

    Domnu’ „Barla” (e nume sau porecla?), ca „nene” care se ocupa de transportul local, dar aa avut firma de maxi-taxi, cred ca e un bun exemplu de suspiciune de conflict de interese, organele abilitate trebuie sa vada daca dupa ce a trecut firma pe alt nume (cica a „vandut-o”) nu a continuat sa protejeze „afacerile” prin neaplicarea/incalcarea legilor legate tocmai de transportul local.

Lasati un comentariu

AVERTISMENT! CITITORII CARE POSTEAZĂ COMENTARII INJURIOASE, JIGNIRI LA ADRESA UNOR PERSOANE ŞI CARE FOLOSESC CUVINTE CARE NU AU CE CĂUTA PE UN SITE SERIOS, VOR AVEA COMENTARIILE ŞTERSE ŞI INTERDICŢIE, PRIN MIJLOACE TEHNICE, SĂ MAI POSTEZE COMENTARII !

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>