Publicat la: 30.07.2015. 19:43 / 3.567 views

LICITAŢIE LA FINAL. TRASEUL 2 A RĂMAS NEATRIBUIT.

dosare maxitaxi4 Ieri s-a încheiat şi cea de-a doua etapă a licitaţiilor pentru traseele de transport în comun cu maxi-taxi. Traseul 2 urmează să fie atribuit prin negociere directă, în următoarea perioadă de timp. Mai mult de jumătate dintre autovehiculele care au câştigat licitaţiile sunt achiziţionate la prima mână.

După două zile de evaluări, ieri s-a încheiat şi cea de-a doua etapă a licitaţiilor pentru traseele de transport în comun cu maxi-taxi din municipiul Buzău.

Un singur traseu nu a fost încă atribuit. Traseul 2 va fi negociat direct, în aceleaşi condiţii de evaluare ca şi la licitaţiile anterioare.

În total, în oraş vor circula 60 de maxi-taxi pe toate traseele din municipiu, dar numai jumătate din ele sunt noi.
Chiar dacă nu sunt fabricate anul acesta şi celelalte 25 de maşini care au câştigat licitaţia, îndeplinesc toate condiţiile impuse de municipalitate.

(Corneliu Floriceanu)

dosare maxitaxi  dosare maxitaxi3

dosare maxitaxi5  dosare maxitaxi2

Exista 2 Comentarii
Ce spun vizitatorii:
  1. Exista un „investitor” care doreste acest traseu, dar care nu s-a straduit sa indeplineasca conditiile pentru licitatie deoarece ceilalti concurenti sunt la pamant si oricum nu au fost foarte multi interesati de acest traseu dificil. Este nevoie de autorizatie si de la Primaria Buzau si de la Primaria Maracineni pentru a functiona, sau cel putin asa spune legea. Evaziunea nu se face neaparat de catre soferi, ci se face in contabilitatea firmelor; nimeni nu declara exact cate bilete a vandut si deci ce incasari a realizat, ci toti functioneaza cu un profit, in acte, foarte redus. Asta este marea problema!

  2. Catalin spune:

    “Negociere directa”?!?

    Cu cine? Si, mai ales, de ce?!?

    Daca in urma procedurii legale nicio firma nu a indeplinit conditiile si criteriile pentru a castiga legal si transparent acest traseu, care este motivul pentru care „alesii” se “straduiesc” atata s-o atribuie prin “negociere directa” ?!? Cine sunt cei carora trebuie sa le fie “oferit” traseul?

    Va reamintesc ca linia de maxi-taxi 2(M), considerata in mod aberant “secundara”, este in realitate un traseu care CLONEAZA INTEGRAL traseul 2 al Transbus si ca pe trasee se desfasoara o CAPUSARE/PIRATARE INTENSA a Transbus de catre cei care desfasoara activitati similare pirateriei, chiar daca, oficial, li s-a oferit o “acoperire” prin niste orare care mai niciodata nu sunt respectate, prin depasirea aproape permanenta a capacitatii de incarcare a microbuzelor (vezi orele diminetii), prin evaziunea fiscala (ne-eliberare bilete, revindere bilete refolosite sau chiar eliberare de bilete NEINSERIATE!) si se pune in pericol viata calatorilor cu aceste microbuze supraincarcate, cu soferii care “conduc” in timp ce numara bani, vorbesc la telefon sau chiar fumeaza.

    Ce interes exista sa fie mentinuta aceasta tiganie rutiera pe traseul 2(M) si mai ales in conditiile suspecte de acum, cu “negocierea directa”?

    Daca nicio firma nu a indeplinit conditiile legale de atribuire a traseului, atunci cer sa fie lasat neatribuit acest traseu 2M si sa fie preluat integral si IN EXCLUSIVITATE de catre Transbus, e timpul ca Buzaul sa elimine si el cotetele maxi-taxi asa cum au facut de mult orasele conduse de oameni perceputi ca mai putin corupti.

Lasati un comentariu

AVERTISMENT! CITITORII CARE POSTEAZĂ COMENTARII INJURIOASE, JIGNIRI LA ADRESA UNOR PERSOANE ŞI CARE FOLOSESC CUVINTE CARE NU AU CE CĂUTA PE UN SITE SERIOS, VOR AVEA COMENTARIILE ŞTERSE ŞI INTERDICŢIE, PRIN MIJLOACE TEHNICE, SĂ MAI POSTEZE COMENTARII !

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

error: Content is protected !!