Trafic rutier studiat. Impactul „zonei pietonale” în circulația auto

Trafic rutier studiat. Impactul „zonei pietonale” în circulația auto

Traficul buzoian din Centrul Buzăului a fost studiat încă dinaintea declanșării lucrărilor la Piața Daciei și Aleea Trandafirilor. A fost luat în calcul impactul produs de transformarea centrului în zonă pietonală și au fost implementate unele schimbări care să regleze circulația rutieră . Se produc încă aglomerări puse pe seama unor puncte de lucru nefinalizate , unde se lucrează la înlocuirea conductelor de apă.

Din momentul în care edilii buzoieni au hotărât ca, după reabilitarea, reconfigurarea și modernizarea Centrului Civic, zona să devină strict pietonală, a fost comandat un studiu de trafic.

Au fost implementate unele modificări ale regulilor de circulație auto în vecinătatea Palatului Comunal încă înainte de începerea lucrărilor la Piața Daciei.

Se pare totuși că, mai ales în perioadele de vârf, când traficul crește considerabil, inelul de străzi menit să preia fluxul de mașini și să ocolească Centrul se aglomerează peste limitele răbdării șoferilor buzoieni.

Aceștia sunt obligați să piardă un timp prețios așteptând să poată evada din cozile interminabile de la intersecții.

Fenomenul a fost pus pe seama lucrărilor de înlocuire a conductelor Companiei de Apă, care încă nu s-au terminat peste tot.

Mai sunt câteva puncte în care se lucrează încă, după care, până la sfârșitul lunii noiembrie ar cam trebui recepționat Bulevardul Unirii, împreună cu Bulevardul Industriilor și strada Transilvaniei.

Este posibil ca traficul auto din centru să se mai regleze și din momentul în care se vor termina și lucrările de pe 1 Decembrie 1918, dar și după ce semaforizarea din oraș va deveni „inteligentă”.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Te-ar putea intresa și