O nouă abordare la SJU Buzău. Se dorește o mai bună comunicare între personal și aparținători

O nouă abordare la SJU Buzău. Se dorește o mai bună comunicare între personal și aparținători

Măsură nouă la Spitalul Județean de Urgență Buzău! La finalul perioadei de spitalizare, pacienții au posibilitatea să completeze chestionare de evaluare a serviciilor medicale primite. 

Mai precis, este vorba despre trei chestionare, atât în format digital, cât și tipărite, destinate tuturor categoriilor de pacienți. Primul chestionar este destinat pacienților internați, al doilea chestionar poate fi accesat de către pacienții care se prezintă pentru consult în Ambulatoriul de Specialitate și al treilea chestionar se adresează celor care se prezintă în cadrul structurii U.P.U.-SMURD.

Chestionarul nu poate permite identificarea celor care le completează, fiind respectat dreptul pacientului la confidențialitate.  

Va fi disponibilă, din acest an, și o aplicație online care va gestiona partea de informare directă cu aparținătorii pacienților, astfel încât, la o anumită perioadă, să se transmită informații cu privire la traseul pacientului în unitatea sanitară.

În paralel, conducerea unității a decis să introducă cursuri de comunicare pentru întreg personalul medical și auxiliar. Managerul Sorin Pătrașcu a precizat că la aceste cursuri vor participa toți angajații care interacționează cu pacienții sau aparținătorii, inclusiv medicii. 

Prin aceste măsuri, conducerea Spitalului Județean de Urgență Buzău speră să reducă tensiunile între personalul medical și aparținători, știut fiind că au fost cazuri în care s-a ajuns chiar la forme de violență fizică.

Cele mai multe evenimente de acest fel au loc la UPU-SMURD, de altfel singura secție de primiri urgențe din județ.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Te-ar putea intresa și