Iluminatul public al orașului este delegat periodic unor firme de specialitate care sunt desemnate prin licitații publice. Contractul actual s-a încheiat după 5 ani și urmează organizarea de licitații pentru unul nou, probabil tot pentru o perioadă de timp asemănătoare. Buzoienii sunt îndemnați să-și exprime propunerile în legătură cu viitorul contract pe adresa de mail a Primăriei sau la Ghișeul unic.
Contractul pe 5 ani pentru delegarea Serviciului de iluminat public pentru întreg Municipiul Buzău a expirat și vor trebui făcute demersurile necesare pentru încheierea unuia nou.
Primăria urmează să organizeze licitații pentru a desemna firma care se va ocupa de iluminatul public în următorii cinci ani.
Iluminatul public în oraș este asigurat de 6500 de lămpi luminoase.
Primăria a făcut investiții serioase privind înlocuirea lămpilor vechi, cu sodiu, cu altele moderne, pe led.
După ce Primăria va reuși să amenajeze un parc de panouri fotovoltaice în Zona Industrială o mare parte din energia electrică necesară pentru funcționarea orașului va fi energie verde, furnizată din sursă proprie.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ
supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 23.09.2025, ora
09.30:
- în format electronic pe adresa de e-mail ghiseu.unic@primariabuzau.ro
- la Registratura instituției
- prin Poștă