CINE ÎI CONTROLEAZĂ PE ŞOFERII DE MAXI-TAXI? FUMEAZĂ, VORBESC LA TELEFON ŞI CONDUC ÎN ŞLAPI

CINE ÎI CONTROLEAZĂ PE ŞOFERII DE MAXI-TAXI? FUMEAZĂ, VORBESC LA TELEFON ŞI CONDUC ÎN ŞLAPI

Este lucru ştiut faptul că autobuzele din Buzău oferă pasagerilor condiţii bune pentru călătorie.
sofer cu tigaraÎnsă, pentru că frecvenţa cu care circulă este scăzută, buzoienii aleg să circule şi cu microbuzul chiar dacă nu sunt prea mulţumiţi de condiţii.
Buzoienii au şi de ce să îşi arate nemulţumirea.

Cei mai mulţi dintre şoferii de maxi-taxi nu respectă normele elementare de siguranţă şi de bun simţ.

Fumatul, vorbitul la telefon şi nefolosirea centurii de siguranţă sunt cele mai frecvente greşeli.


În plus sunt şi şoferi care conduc încălţaţi în şlapi sau chiar desculti. La acestea se adaugă şi microbuzele murdare.
Poliţiştii sunt la curent cu abaterile şoferilor de microbuze. S-au aplicat numeroase amenzi dar şoferii nu şi-au învăţat lecţia.

Şoferii de autobuze ca şi cei de taxi sunt obligaţi să respecte anumite norme vestimentare şi comportamentale.

Pentru şoferii de maxi taxi însă aceste reguli n-au fost impuse şi evident ca nu se aplică.

4 Comentarii la: “CINE ÎI CONTROLEAZĂ PE ŞOFERII DE MAXI-TAXI? FUMEAZĂ, VORBESC LA TELEFON ŞI CONDUC ÎN ŞLAPI

  1. Oreste, solutii exista, dar nu se vrea, pramatiile politice locale isi bat joc si de calatori, si de voi.

    Sa-ti explic:

    De ce Primaria nu suspenda total circulatia cosciugelor maxi-taxi?
    Iar in loc de 100 de maxi-taxi-uri, cate sunt acum, sa fie dotat Transbus-ul cu 30 de autobuze iar toti soferii de maxi-taxi sa fie angajati la Transbus?

    In timp ce la maxi-taxi-uri sunteti siliti sa munciti ca niste sclavi 12-13 ore pe zi, 1 singur om, si sofer si taxator, la Transbus ati beneficia de conditii decente si LEGALE de munca, ati lucra cate 2 soferi pe un autobuz, cate unul pe schimb, la fel cate 2 taxatori, cate unul pe schimb de autobuz.

    Rezulta asadar ca pe cele 30 de autobuze noi ale Transbus (utopice) ar lucra 30×4=120 de angajati, fosti soferi de maxi-taxi.

    E adevarat ca nu ar circula toate cele 30 de autobuze simultan, ca mai sunt permanent 5, sa zicem, in revizii sau defecte, dar oricum trebuie sa fie cativa soferi si taxatori in plus pentru concedii etc etc

    Iata ca solutii ar fi, am scapa de cotetele maxi-taxi, calatorii ar calatori civilizat si SIGUR cu autobuze CONFORMe, iar voi, actualii soferi de maxi-taxi, ati putea fi angajati si sa lucrati in conditii de vis la Transbus.

    Dar nu se vrea, banda politica mafiota si smenarii cu maxi-taxi-urile au interes sa mentina aceasta sursa de evaziune din care se spune ca se „adapa” anumite pramatii politice locale…

  2. va doresc la toti care ati facut reportajul asta, si celor care ati comentat….sa ajungeti sa lucrati cate 13 ore pe zi, zilnic, pe maxi taxi!!!!!!!!!!!!!! sa vad va vad cum va imbracati si daca vorbiti la tel….!masinile…astea sunt conditiile…RAR ul este vinovat!!!toti am vrea sa lucram la transbus, dar nu e loc acolo fara relatii si pile…asa ca ciocu mic si folositi taxiurile…

  3. P.S. Si frecventa autobuzelor este scazuta pentru ca smenarilor cu maxi-taxi-urile le convine asa, iar „alesii” n-au fost in stare sa achizitioneze autobuze suplimentare, fie noi, fie second-hand, asa cum au facut toate celelalte orase.
    Nu, astia de la Buzau au pus niste conditii atat de restrictive incat nu au putut fi respectate de potentialii ofertanii, astfel incat procedurile nu s-au adjudecat, alimentand suspiciunile ca au fost cerute conditii atat de greu de indeplinit anume pentru ca procedurile sa nu se adjudece si smenarii politici locali sa aiba un „alibi”, cum ca ei, chipurile, au vrut, dar nu s-a putut.
    Dar celelalte orase cum au reusit, „competentilor” de Buzau?!?
    Pai voi trebuie sa protejati TIGANIA maxi-taxi in care a fost implicat sigur nea Tarla, dar se spune ca smenul maxi-taxi „produce” pentru multe pramatii politice, inclusiv pentru cap-de-porc-cel-cinstit, ala de se ascunde dupa „lege” ori de cate ori ii convine, dar „omite” sa respecte legile care interfera cu anumite smenuri in care se spune ca e implicat (a se vedea nenumaratele legi si reglementari din transportul local pe care pramatiile politice buzoiene le ignora).

    Sa va dau un alt exemplu clar ca pramatiile de alesii lu’ Peste de la Buzau sunt cel putin stupizi: in timpul saptamanii pretind ca nu au autobuze suficiente pentru a asigura o frecventa mai buna a autobuzelor.
    Bine, dar in weekend de ce jumatate din autobuze sunt tinute in garaj, cele cateva de pe trasee circuland la intervale astronimice?

    De ce sunt tinute in garaj autobuze CONFORME, adaptate pentru handicapati, in timp ce pe trasee fac legea ilegalistii cu microbuze neconforme, adevarate cosciuge rutiere?
    De ce in weeekend, daca nu e cererea asa mare de transport, nu sunt scoase de tot maxi-taxi-urile, sa fie lasate doar autobuzele, singurele conforme?!?
    A, pai nu, ca trebuie protejata mafia maxi-taxi.

    De ce nu sunt afisate orarele si hartile traseelor pentru maxi-taxi? Ca lega o cere, dar complicii din Primaie si Consiliul Local de ce ar tolera asta daca ar fi corecti si cu legea in gura?!?
    Cum trec ITP-ul janghinele alea de maxi-taxi-uri ruginite de au gauri in tablarie, cu inslatatia de iluminat (faruri) si semnalizare defecte?
    De ce nu se reziliaza contractele de concesiune daca sunt constatate ataea ilegalitati? Pai pentru ca mafia politica locala are nevoie de banii negri din smenul maxi-taxi, unde ilegalitatile sunt generalizate!

  4. Pai si mafia rosie locala din ce sa traiasca daca nu din smenul maxi-taxi?!? Bosco si banda lui de alesi incalca cu buna stiinta art 64 din legea 448/2006, devenind complici la incalcarea unei legi a statului roman.
    De ce nu sunt deja la parnaie gunoaiele astea politice care incalca legea?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Te-ar putea intresa și
Actualitate

Primele clase trecute online

10.01.22 19:18 Ultima modificare 10.01.22 19:14

Situația educației buzoiene pare că se îndreaptă iar spre cele mai nedorite scenarii. Șase clase au fost deja retrase din bănci și trimise în online…